About Book
What’s it about?
The 22 Immutable Laws of Marketing is a book that teaches important rules about marketing. It explains 22 simple rules that can help businesses succeed. The book shows how following these rules can make your product or company stand out.
About the author
The authors are Al Ries and Jack Trout. They are experts in marketing who have helped many companies. They write about how to use good marketing ideas to grow businesses.
यह किस बारे में है?
द 22 इम्यूटेबल लॉज ऑफ मार्केटिंग एक किताब है जो मार्केटिंग के महत्वपूर्ण नियम सिखाती है। यह 22 सरल नियमों को समझाती है जो व्यवसायों को सफल होने में मदद कर सकते हैं। किताब दिखाती है कि इन नियमों का पालन करके आप अपने उत्पाद या कंपनी को अलग बना सकते हैं।
लेखक के बारे में
लेखक अल रीस और जैक ट्राउट हैं। वे मार्केटिंग के विशेषज्ञ हैं जिन्होंने कई कंपनियों की मदद की है। वे लिखते हैं कि अच्छे मार्केटिंग विचारों का उपयोग करके व्यवसायों को कैसे बढ़ाया जा सकता है।
Summary Content
Section 1
-
Introduction
05:45 -
Chapter 1 – The Law of Leadership
06:20 -
Chapter 2 – The Law of the Category
02:26 -
Chapter 3 – The Law of Mind
02:18 -
Chapter 4 -The Law of Perception
08:53 -
Chapter 5 – The Law Of Focus
10:25 -
Chapter 6 – The Law of Exclusivity
04:21 -
Chapter 7 – The law of Ladder
07:34 -
Chapter 8 – Law of Duality
06:41 -
Chapter 9 – The Law of the Opposite
06:39 -
Chapter 10 -The Law of Division
06:21 -
Chapter 11 – The Law of Perspective
06:12 -
Chapter 12 – The Law of Line Extension
11:16 -
Chapter 13 – The Law of Sacrifice
07:19 -
Chapter 14 – The Law of Attributes
04:17 -
Chapter 15 – The Law of Candor
05:05 -
Chapter 16 – The Law of Singularity
04:59 -
Chapter 17 – The Law of Unpredictability
06:45 -
Chapter 18 – The Law of Success
04:26 -
Chapter 19 – The Law of Failure
03:23 -
Chapter 20 – The Law of Hype
06:30 -
Chapter 21 – The Law of Acceleration
02:54 -
Chapter 22 – The Law of Resources
05:18
